Alla inlägg under februari 2009

Av Willy - 12 februari 2009 01:17

jag är typ sådär jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte sommarsugen! >.<

Av Willy - 5 februari 2009 00:28


verkar inte som om jag gillar denna blogg så mkt längre, vilket jag inte gör men ibland kan det ju vara kul att lämna lite spår. varit sjuk senaste dagen, men mår bättre nu tack.


har så mkt igång nu, jobbet, fritiden, framtiden, utbildning till hösten, "massa ord som slutar på"-men,börjat läsa böcker, arbetsprover till utbildning till hösten, "oh, fuck va jag önskar att jag träffa en grymt het brud med världens sötaste personlighet som skulle vilja gå på date med mig och falla för min udda humor och barnsliga beteende så jag kan börja kalla henne för flickvän"-tjej, måste städa rummet, borde köpaegen bärbar dator, gungiga ekonomin, ansvar, sex, hjärnstopp var kvart, vännerna mina, sommaren, åter sommaren, helt enkelt.. mitt liv.


så ni får ursäkta att jag är lite extra knas, men jag har saker jag måste få på rätt plats, det är en röra just nu. piis!

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards