Alla inlägg under maj 2008

Av Willy - 31 maj 2008 22:29


idag var det chillerill för min del. vakna typ vid 8 tiden, typiskt mig på helger och tog det lugnt på morgonen. gick i god takt till tåget medan man lyssna på fågelkvitter och gick även lugnt till jobbet efteråt. på jobbet gjorde vi bara enkla saker som att vaska guld, städa, montera hyllor, åka rutchkana och leka med såpbubblor. efter ett par timmar var det dags att fara hem, fy vad skönt. man blir trött i benen av alla trappor, tro mig.


känner mig skittråkig som bara pratar om att jag varit på jobbet eller något med studenten, men det är ungefär vad mitt liv handlat om senaste veckorna. ska försöka orka skriva något annat konstigt och kul.

Av Willy - 31 maj 2008 08:58


tror jag hamnat i en ond cirkel. 9 av 10 gånger har jag varit bakisjobbet.

Av Willy - 31 maj 2008 08:49


köpte biljetter till vår slutskiva.


stektes levande i värmeböljan.


åkte till jobbet och utbilda mig, drog lite tidigare.


var på Dennis studentmottaning, bjöds på smörgåstårta och öl.


anlände till Laisans mottagning, chinese style. senare satt vi yngre vuxna och avsluta kvällen med ölspelet, jag vann såklart.

Av Willy - 30 maj 2008 00:32


var i skolan och åt lunch och lämna tillbaka massa böcker, så det är avklarat nu.


solade i drygt en timme eller något på vårat heta tak. tror jag fått en kalsongbränna faktiskt, så det lönade väl sig om man säger så. någon som vill se? ",


kollat efter ny mobil då min nuvarande börjar tuppa av. batteriet är fuckat och spaken reagerar inte, illa. måste spara till ny mobil, kostar ju satan.


tvättade håret precis, det var skönt.


försökt planera för morgondagen också, men det är lite svårt att vara på två ställen samtidigt. får åka tidigare från jobbet, så man kan gratta mina pojkar.

Av Willy - 29 maj 2008 12:43


solen är på topp och termometern skriker på över 20+ grader, sick man. har inte så mkt bättre för mig så jag ska väl brännas levande på vårt tak.

du är varmt välkommen över på plankstek, rauwr!

Av Willy - 28 maj 2008 17:54


vi fick ett avslutningfika idag. va gulligt av lärarn att duka ihop och fixa allt bara för oss, tack. efter det sluta jag för dagen och typ resten av veckan. känner att jag redan börjar sakna skollivet och människor, men sånt man får leva med.


min klass slängde ihop en liten klassfest idag också, fast tror inte jag orkar gå på den, känner mig trött sen igår. egentligen skulle jag missat det för jag skulle jobbat inatt, men det behövdes inte, så får se hur jag gör senare. ska nog plinga min vän och se om hon ska dit först. för övrigt har det varit en solig dag.

Av Willy - 27 maj 2008 21:10


heligt uppdrag, nu ska jag på studentskiva och supa ner min lillebror, yihaa!

Av Willy - 27 maj 2008 17:45


tråkiga tisdag, blev lite halvt kaos då vi skulle fotas mitt under min musik lektion, men det redde ut sig. snart satt man ute med resten av klassen och fotades glatt. jag kmr se ut som en wannabe- Hugh Hefner, sitter ensam pojke i mitten med 16 tjejer runtom mig.

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards