Alla inlägg under augusti 2008

Av Willy - 31 augusti 2008 23:15


ja då var jobbar helgen över, dags attåtergå till slapperi och ligga platt i soffan. ikväll blev det lite trevligt kräftskiveri (: men jag åt pizza, hihi.

Av Willy - 29 augusti 2008 18:41


såg en brud palla plommon från vårt lilla träd idag, hahahahahahhahahahhaha ha

Av Willy - 25 augusti 2008 22:56

pling plong, fixade en ny mobil idag. fick den för en schysst pris så slog till. de flesta känner nog igen den.


updt: tyvärr sket det nog sig, lämnar kanske tillbaka den, får se.

Av Willy - 24 augusti 2008 23:05


fortfarande hostjävel i strupen, överlever men riktigt irriterande. blä!

för övrigt, grattis alla som börjar skolan imorgon igen, congrats! 

Av Willy - 23 augusti 2008 22:56


ouff, vilket ensamt strå man är, synd synd :) men inget att buttra över, för istället har man en armé av goda vänner


rätt skön dag, soligt och glatt allmänt, mådde bättre idag. har haft en cepe rethosta i tre dar i streck nu, håller sig säkert imon också. vette vrf, men blir sjukt utmattad av det och tappar all lust i världen, host host.


sen fick jag reda på att det inte blir någon kryssning nästa vecka som det va planerat, men inga buttra miner här heller, med mina goda vänner kan vi tuffa iväg på en sån närhelst vi vill ;) yeah!

Av Willy - 21 augusti 2008 20:00


ja, jag har varit ledig idag. orkar som vanligt inte göra något, så jag stövat runt hemma utan att göra någon nytta. spelat lite gitarr, kollat tv, ätit junkfood, planerat lite och så. konstigt nog känner mig sig typ mer trött än att ha jobbat, men imorgon bär det av igen. blir lite firande efter jobbet imorgon också (: kul

Av Willy - 18 augusti 2008 21:50


vet inte om någon såg eller minns, men hitta en liten bild i min mobil. den 9/8 vid 10 tiden på kvällen, sändes ett inslag om OS och så på SVT och mitt i all röra såg jag något bekant, vår restaurant! juste, vi har egen restaurang och en kort stund var min pappa TV. den ligger på stureplan, namnet är Aberdeen China Restaurant (reklam reklam), och det ligger nära Grodan.


den du! den suddiga mannen i orange är mi papa


Av Willy - 17 augusti 2008 20:36


plingat lite på min gitarr idag, lite snabbt sådär. kändes helt okej, kom in i det rätt snabbt. försöker lära mig Ben E King - Stand By Me, har dock svårt att få det att synka med sång och gitarr..

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards