Alla inlägg under februari 2008

Av Willy - 29 februari 2008 12:52


fastna lite framför YouTube, så jag kika på väldigt många dans klipp av olika slag. tänkte dela med mig av några av olika anledningar, så bon appetit!
hade jag varit yngre hade jag defintivt velat pröva någon dansstil!


1. Extreme Crew Show 07, jag föll helt enkelt för killen med stråhatt

2. Breakdance battle med japaner

3. OkGo's musikvideo till "Here It Goes Again", bara coooool!

4. Evolution of Dance, en rolig oldie snutt på olika dansstilar

5. Daft Punk Body - "Harder Faster Better Stronger", duktiga flickor

6. Chemical Brothers - The Salmon Dance, bara för det är vår låt vännen, TSD


Av Willy - 29 februari 2008 10:49


ibland är det bara så typiskt, Homer in real life. fel timing helt enkelt och loads of otur man. njut av dessa reklamer från Ameriquest Integral med några lite ovanliga exempel. tycker väldigt synd om sista killen.
undrar om dom har hänt någon på riktigt..


Av Willy - 29 februari 2008 10:38


vi kör en liten tribute såhär dags på morgongen. mannen jag vill hänga ut idag är en liten (bokstavligen) gubbe vid namn Leif Pagrotsky, eller Leffe P (lite i stil med P Diddy, höhö) om man vill låta lite mer gangsta. vet inte om han är den bästa politikern, men han är då guld på Jeopardy. har någon kollat på det nyligen?
tror det kallas Kändis Jeopardy nu för tiden och det är inte alltför dumt faktiskt. Leffe äger lätt hela dansgolvet iaf, men bästa moment är när han stiger fram efteråt och man fattar att han stått på en pall under hela tävlingen, haha. beundransvärt sköning. hipp hipp hurray!

Av Willy - 28 februari 2008 22:22


viktigaste händelsen för dagen, det är en mycket speciell dag, för den här lilla bloggen iaf. vi har precis uppnått en månads livslängd. en viktig dag för alla förhållanden, som förälder och son, nygiftakära turturduvor eller bara ett "bäst före" datum på köttfärs från ICA. lämna gärna en grattis-kommentar ",


ja, vad har hänt under denna tid tillsammans då? några små händelser:


  • jag har blivit en månad äldre, och en månad närmare döden
  • min beloved cap har anlänt i min famn
  • träffa många jag håller nära ("made in china") hjärtat mitt
  • varit med om ett par fyllor
  • blivit pank ett par gånger, vilket jag nästan är nu igen
  • nämnt om blondinbella i min blogg, shiiiiiiiit
  • orkar inte tänka mer, men tack för all er tid allihop!
Av Willy - 28 februari 2008 22:13


jag har två viktiga saker att berätta (egentligen bara en, men men..) en av dom är en viktig gangstah in mah lajf, mr. Daniel Per Viktor Sanell, aka Danne.

har bara tre ord att dela med alla: Danne är bäst!
(han som blir tattoo'd på bilden hör ovan, hands up for tha king!)

Av Willy - 28 februari 2008 12:38



vi drar en liten lista över dagens äventyr då:

  • om man är bakis efter gårdagen = nej - check!
  • sjunga med till "You Sexy Thing" av Hot Chocolate - check!
  • åka och glo på Danne bli tattoo'd - check!
  • bli mer sugen på att bli tattoo'd själv, lite mer blev jag - check!
  • lira lite guitar hero såklart - check! 
  • skicka iväg ett par CV:n till och hoppas på jobb
  • fira en månad med min blogg - check!
  • se vad för party kvällen bjuder på = inget, palla inte - check!

Av Willy - 28 februari 2008 01:34



hela onsdagen har jag i princip lidit av denna cepe hicka som jag har just nu. börja strax efter att jag vakna, men försvann under eftermiddagen, men sen på kvällen när man var ute och tog några bärs så kom tibax! fyyyyyyy, ser ut som en liten pojke som dricker öl för första gången. det värsta är att jag inte vet hur jag ska somna med dig, fan.

updt: rätt stolt över att jag kunnat skriva så korrekt svenska trots alkohol, dutkig willy, hihi. enda ändringen va att tjocka till "cepe hicka") btw, den är över nu.

Av Willy - 27 februari 2008 13:17

(rubriken är en ripp-off copycat av "vad är grejen?" mannen själv)

med all tjitteri tjatt i bloggvärlden (gud/allah, vad är det för ord jag kan), så är det svårt att undvika att höra blondinbella då och då. därför tog jag under min tråkiga osysselsatta stund att spendera ett antal minuter och läsa lite på hennes blogg.

en ung dam med ett passande alias till hennes blonda frilla, men om hon är blond inombords som vi i svenneland ofta talar om människor som om dom skulle ha lägre intelligens, det tror jag inte. jag gillar inte att döma folk, så jag låter saker vara osakt, men just denna stund tkr jag hon är en flicka med humor iaf. hon har ett inlägg just denna skrivande stund "Kvarteret Skatan" som är rätt rolig, så jag rippa av det och lägger in det i botten av detta inlägg. enjoy, en smutta svensk humor!

sen måste jag bara säga att hennes blogg är lite väl high-tech för mig, eller så är jag den blonda här. den läskiga menyn som förföljer en, allt är byggt på javaskript och jag fatta inte ens hur man lämna en kommentar först, tog mig en kvart att fixa det. har ännu inte kunnat hitta hur man länkar till hennes inlägg som man lätt hittar hos andra, därför jag va tvungen att bara rippa youtube-klippet.

nu känns det som jag åstadkommit något i bloggerivärlden. *nööjd..*
tack hej let's eat tomatpuré!

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards