Alla inlägg under september 2008

Av Willy - 29 september 2008 23:18


någonsin undrat vad morgondagen bjuder på? jag frågar mig själv det rätt ofta

Av Willy - 28 september 2008 19:22


inte för att jag gillar eller brukar se på "Singing Bee", men jag zappa förbi det nyss och fastna för en grej. stod två tjejer i tajta kläder som dansa mitt bland publiken på varsin rund miniscen typ. man tänker bara "whaauuuuuuut?!" jag som trodde det va ett familjeprogram av något slag. sätt dit en blank stång till dom så har ni en bra början till en strippklubb ;)

Av Willy - 28 september 2008 01:10


 blev ingen klubbing ikväll. stället vi skulle till hade för lång kö och alla andra ställen va typ fullproppade. prova ett par ställen, men man stod bara och svettades, fan heller. vi hamna på ett utehak sen och chilla kvällen, skönt.kände inte för att röj, så det passa perfekt. öl oss grabbar emellan, myspys vettu!

Av Willy - 27 september 2008 20:35


blev lite mer skålande än planerat igår, rööj! men det är alltid hemvägen som är mest spännande. en kille blev rejält blåslagen, blodig över hela fejjan, annars va det gamla vanliga, lite bus här och var. men hand är lite öm for the moment, hehe.


får se hur denna kväll planar ut sig, känner för att ta det rätt lugnt dock.

Av Willy - 26 september 2008 07:21


morsning, hade rätt lätt för att vakna idag faktiskt. va sjukt fint väder igår, hoppas det är solsken idag med. sol sol över mig :)

Av Willy - 24 september 2008 23:12


jag är en god hederlig arbetskraft jag. ibland fattar jag inte hur föräldrar uppfostrar sina barn. ibland känner jag verkligen för att ta närmaste snöre linda om deras omtåliga nackar och skicka dom på expresståget till deras eviga sömn, men det skulle jag aldrig göra såklart, men känslan får man ibland, jävla snorungar! 


men inga sura miner, fick ett trevlig brev när jag kom hem, det heter lönespec, mitt fjärde eller femte någonsin. alltid kul att få något 5 siffrigt, tihi. sen kom avi från posten, ska hämta ut mitt paket imon så får man sig lite fräscha panties också, gött! .. natt = godnatt!

Av Willy - 23 september 2008 22:36


kom fram flera ungar som fråga om jag kunde kunde karate idag. inte första gången det händer, men ser jag ut som en karatekid? eller är det en rutinfråga man ställer alla asiater? fast just dom här ungarna såg rätt ledsna ut när jag sa "neeh, tyvärr


ååh, så ska vi berätta en rolig sak. snart kmr lönen! :D

Av Willy - 23 september 2008 19:30


vet ni en sak, tihi. jag är duktig på att skriva små dikter..

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards