Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

godmorgon svenneland

Av Willy - 9 januari 2009 09:30


nu var det ett tag sen sist, hej ni hao ma people!


som dom flesta vet har jag dragit en semester på Hong Kong halvön i sydvästra(/östra) delen av Kina. vad ska man säga, riktigt trevligt. gjorde inte så mkt, då hela trippens prio var att fixa vårt ID bara, sen åt åt och åt vi i princip bara, och ja jag har blivit tjockare, faktiskt haha. men lite kul hann vi med, träffade mina nya kusiner, åkte lite båt, grillade uppe på nåt berg, där fula apor med röda arslen försökte sno min mat hela tiden och så körde jag lite mini-motorcykel, för att säga lite. vill ni veta mer får ni banne mig ringa mig eller något ;) osociala svennar.


peace of shit!

 
 
nea

nea

9 januari 2009 21:35

jag kanske skulle ringt om du hört av dig innan du åkt.. men du hörde ju bara av dig till alla utom mig.. jag blev ledsen willy :(

http://neachpeach.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Willy - 4 april 2009 00:08

ville bara få ut lite ord för de puckade svenskar som tyckte att det var bra att stifta en lag som begränsar befolkningens fildelning till priset av att gå emot vad grundlagen står för. orkade inte starta någon fjollig grupp på facebook och hoppas på...

Av Willy - 14 mars 2009 13:59

blogg känns inte särskilt kul längre, kanske en period bara. vi får se va känslan säger imorgon. kanske kanske inte vem vet...

Av Willy - 2 mars 2009 21:07

  om någon av er halvnära vänner vill bli av med er systemkamera?  vill skaffa en att gå på äventyr med :) ...

Av Willy - 12 februari 2009 01:17

jag är typ sådär jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte sommarsugen! >.<...

Av Willy - 5 februari 2009 00:28

  verkar inte som om jag gillar denna blogg så mkt längre, vilket jag inte gör men ibland kan det ju vara kul att lämna lite spår. varit sjuk senaste dagen, men mår bättre nu tack.   har så mkt igång nu, jobbet, fritiden, framtiden, utbildning till h...

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards