Alla inlägg under november 2008

Av Willy - 28 november 2008 23:34


idag fyller den bästa kvinnan år, min moder. vi fira loss med att alla syskonen slog ihop vår kärlek och bakade muffins, mini muffins i knäck former. sjukt äckliga blev dom, men ack så lyckat det blev. 

Av Willy - 27 november 2008 22:34


idag slurpa jag lite glögg, det är rätt gott faktiskt. undrar hur det skulle va att dra på fest med en sjuttis av glögg och hälla i sig det. lär smaka bajs efter ett tag, det är alldeles för sött. men det var gott som sagt, hihi.

Av Willy - 24 november 2008 22:02


fy satan, va det snöat då. vanligtvis snöar det väl bara någon timme, sen tar det en månad innan nästa snö kmr, men inte detta år, det bara kmr mera, mera och lite mera. tur att jag har så bra immunförsvar så det inte rör en finne på mig, hihi =) 


när det lugnade sig lite åkte jag in i stan och fikade med Hani, drack någon skum latte "något" som smaka typ pepparkaksdeg, det va gott. får skriva ner va det heter nästa gång, träffa på Emelie Angelica "Smörblomman" på väg hemåt också, oväntat trevligt när hon hoppas till som om hon sett en spöke när jag hälsa, haha. det var väl allt, nu ska jag nog ta till saxen och trimma fluffen lite, wish me luck!

Av Willy - 23 november 2008 12:12


youtube är guld ibland. pottfrilla, wannabe dialekt, snorgula intersport badbyxor och allmänt ful, ja lycka till med karriären!

Av Willy - 22 november 2008 21:34


   det kallas bakfylla, aka bakis.

Av Willy - 16 november 2008 21:44


RockBand var nyköpt när jag kom hem. efter lite middag så rocka vi loss, sjukt kul faktiskt. att se min lillebroder sjunga till Mississippi Queen, det är guld alltså! har inte skrattat som ikväll på år och dar, tack och lov!

Av Willy - 14 november 2008 20:22


flyg och far, nu verkar det snubbla till sig. ikväll verkar det som man glider in till stan, det va inte igår det. en god vän ringde och fråga, blev sugen då och lika bra att svansa efter, wiie! 

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards