Alla inlägg under januari 2009

Av Willy - 24 januari 2009 01:42

.. efter julafton, haha.


vet att bloggen hamnat lite i en istid, men fan prioriterar riktiga livet och andra saker före, dessutom upplever jag inte riktigt att jag har så mkt att dela med mig. det jag gjort är jobbat, slappat, träffat vänner och spånat på framtiden. försöker komma igång med studietankarna, men fattar nada, fast försöker på alla sätt så jag kmr igång med studierna till hösten, det är ett mål jag gärna sätter. 


puss där då! 

Av Willy - 9 januari 2009 09:30


nu var det ett tag sen sist, hej ni hao ma people!


som dom flesta vet har jag dragit en semester på Hong Kong halvön i sydvästra(/östra) delen av Kina. vad ska man säga, riktigt trevligt. gjorde inte så mkt, då hela trippens prio var att fixa vårt ID bara, sen åt åt och åt vi i princip bara, och ja jag har blivit tjockare, faktiskt haha. men lite kul hann vi med, träffade mina nya kusiner, åkte lite båt, grillade uppe på nåt berg, där fula apor med röda arslen försökte sno min mat hela tiden och så körde jag lite mini-motorcykel, för att säga lite. vill ni veta mer får ni banne mig ringa mig eller något ;) osociala svennar.


peace of shit!

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards