Alla inlägg under april 2008

Av Willy - 30 april 2008 22:15


dom flesta är nog ute på alla slag av äventyr nu, men själv sitter jag hemma. känns lite mobbat att säga det, men tkr faktiskt högtider som denna är rätt överskattade. alla vet att alla är ute och super järnet, är vid alla parker, ängar, gårder och kroger man kan va på och det vet polisen också, förr eller senare tutar dom på besök. inte nog med det, regnar det alltid på valborg, depp depp. dessutom har jag varit trött i princip hela dagen, så jag har nu bestämt att jag ska sova snart. när nattlivet börjar för andra ska jag snarka. hoppas ni alla har så kul, godnatt!

Av Willy - 29 april 2008 22:56


slog precis världens konstigaste cepe nysning, tihi.

undrar om det är någon som pratar skit bakom ryggen på mig (:

Av Willy - 29 april 2008 19:50


hade bara en lektion idag, musico. gick åt trollhättan så jag måste hårdträna och rocka loss hemma, så man kan köra järnet på scenen sen. förövrigt har det varit en lugn och rätt långsam dag. efter lunch åkte jag med Namtal till stan, hon skulle köpa ett par pumps (jag har lärt mig vad det är för skor) och vi tänkte att vi ändå var inne i stan så vi gick runt överallt i city town. blev lite glass och massa prat, hon pekade på saker överallt, själv provade man bara solbrillor. måste hitta ett par som passar, annars försvinner mina ögon snart så som jag kisar när solen tittar fram!

Av Willy - 28 april 2008 22:46


önskar att jag vore en elefant, jag vill va en elefant! för tillfället iaf.

checka in elefanten, fatta vilken brudmagnet man skulle va. "hej brudar, jag är en elefant, som kan rita en elefant. ska vi hem till mig och rita en kanin?"


Av Willy - 28 april 2008 15:55


ni som klickat och petat på omröstningen här till höger --->

ni vet ju att det handlar om min haircut. och det står tydligen mellan "låt stå!" eller "raka fluffen", allvarligt.. vill ni verkligen att jag ska raka skiten och se ut som en buddha/slash/munk? bara tanken gör mig road, haha.

Av Willy - 27 april 2008 23:27


kom hem för en stund sen från vår nattliga cruisning. riktigt skönt faktiskt, härligt väder och det känns helt annorlunda att glida under gatulyktorna. vi fick dock knata (vägarna är så dåliga, så vi gick ganska mkt) en bra bit innan vi kom till vår (från och med ikväll) tillhåll.


på vägen dit går vi förbi värsta backen och smart som jag är tar jag första parkett och ska åka ner för den. hur tror ni det gick för mig? helt okej faktiskt, ramla inte iaf, men det var verkligen som stupet, gick bra först och sen gick det utför, muhaha. men det är en härlig känsla när man är nere och jag ramla faktiskt inte!


stället är egentligen en halvny parkering vid en hall typ. vilket är perfekt för oss, fin asfalt och så hittar vi lite prylar att bygga egna ramper på, haha. vi ska definitivt åka tillbaka! wait for us babe, we'll be back!



Av Willy - 27 april 2008 12:50


allvarligt, jag har fan sömnproblem. jag gick och la mig runt 3 inatt och när vaknar man? klockan 8, klart man låg och drog sig ett tag i sängen, men somna om kunde man inte. dumma tankar, lämna mig ifred! :o

Av Willy - 26 april 2008 20:15


idag sitter man hemma, känner att man varit ute rätt ofta på lördagarna. känns rätt skönt att bara slappna av hemma, men samtidigt konstigt. skulle fått filmsällskap men såklart får man nobben, så man sitter här själv nu. dom kunde sagt det tidigare så jag hittat på annat att göra nu. orkar inte tänka, får se vad jag hittar på.

ni får ha så kul sålänge!


updt: tur att man känner folk som ställer upp för en. gick en promenix med plutten istället, trevligt sällskap, tack! behövde det ikväll.

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards