Alla inlägg under juli 2008

Av Willy - 31 juli 2008 17:26


seg som en kotte, men sjukt skönt att ligga i soffan som en muskellös köttbit. har bara varit hemma och tänker bara vara hemma, tror jag, idag. märkte att det va riktigt fint väder, men känner aldrig riktigt för att sola, för jobbigt, och jag ogillar vekrligen att svettas, blä! 


igår var man ett tag med grabbarna grus, trevligt trevligt och sedan drog vi, vårt lilla gäng och hängde lite med ett par öl på vår kra lilla kvarterskrog. det var helt okej trevligt tills en ful subba skulle börja mucka. förstörde ju resten av kvällen, men vi överlevde. jag och min badass gick och var lite busiga på vägen hem istället. det involverade lite växthus, lite stenar, lite brevlådor och lite post, hihi. mer säger jag icke ;D

Av Willy - 29 juli 2008 23:07


..väldigt trött i benen (: godnatt people!

Av Willy - 28 juli 2008 21:52


jobbade idag och var sjukt trött såklart. tror det är värmen som spökar, jag bli helt slut av värmen och min matlust försvinner, helt sjukt. men det hände faktiskt något vackert idag. det skedde ett frieri på vår heliumballong idag och det blev ett lyckligt "ja", så man blev faktiskt en smula gladare. undrar hur det blir den dagen man själv går och friar, fy va läbbit.

Av Willy - 27 juli 2008 22:26


värmen fortsätter. för er som har landställen och små båtar måste vara som en dröm, men för oss i limegröna arbetskläder ståendes mitt under solen större delen av dagen när solen är som starkast, så är det inte dagens höjdpunkt precis.


överlever gör vi, men äckligt och hårt är det. man blir helt utmattad efteråt. kmr behöva sova lite extra mkt inatt, ouff! ha det göttsi alla små barn.

Av Willy - 26 juli 2008 23:26


tänkte kila in till musikbörsen i stan och kika på en akustisk gitarr snart.

Av Willy - 26 juli 2008 23:22


solen tittar fram lite väl mycket nästan. stå ute i hettan är lite för mkt alltså, men jag överlevde! min bondebränna är sjukt fin asså, speciellt med tanke på att jag redan är brun i grunden, ouff. imorgon ska jag bli genomstekt igen.


igår firade vi loss löningsdagen såklart. drog till Hamnmagasinet där i trakterna och det va riktigt riktigt trevligt faktiskt. eftersom jag jobba idag (alltså dagen efter om man såg det från partykvällen) så var det lite svårt att släppa loss helt, utan jag var i gott förstånd, men klart man lattja loss lite ändå ;) nu känner jag bara mig trött, så ska sova lite tidigare ikväll.

Av Willy - 25 juli 2008 11:04


pengarna rullade in så fort klockan slog om till den 25e, wiiie! det hurrar vi för. såhär drastisk förändring på min ekonomi har jag aldrig haft, från några hundralappar till ett par tusenlappisar. vad var det första man gjorde då? man satte sig vid datorn och beställde nya kläder, hehe. man måste få unna sig lite när cashen rullar in, som petter säger.


hoppas alla har't gött, det har jag. ska ta och lata mig lite extra hemma ett tag. får se vad som händer ikväll. skulle kanske fira lite med arbetsfolket. piiiis out! 

Av Willy - 24 juli 2008 10:47


varit riktigt fint väder nu, och eftersom jag jobbar en hel del ute så har man en rejäl bondebränna av högsta klass. sen känner man sig rätt äcklig efter att ha jobbat i det överhettade vädret, usch usch. men nu blir det ledighet igen, fast som vanligt brukar det inte innebära så mkt till vila direkt, hehe.


idag ska jag va med en vän i stan och catch up some old times, annars inte mycket. imorgon är det löningsdag på topp och shopping ska det göras, och har man tur blir det världens röj, man måste fira att man inte är totalt pank ju ;) måste styra upp dedär lite, någon som kan langa några grymt bra tips på party location (sjukt härlig krog kanske?) eller något?  varmt välkommet!

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards