Alla inlägg under januari 2008

Av Willy - 31 januari 2008 18:54


"hej kära läsare.. nat!"


det är torsdag idag, förutom att min smörblomma fyller år, så är det en dag jag minns av en annan anledning också, den heter Naruto. vet inte om alla är så barnsligt insatta på anime som jag, men det är en animeserie i alla fall. don't blame me, inte mitt fel att jag föddes asiat och gillar att kolla på anime (en svenne skulle sagt, tecknat, så jag förklarar för människor från Svenneland). så pass intressant är jag, jag beter mig som en 8 åring, sjunger som en 6 åring och snarkar som ett spädbarn. snälla, mobba mig inte, pliiiis? (: *puppy-eyes*


"jag vill tacka min mama, min papa.. min mormor.. min nalle.."
(jag vet Marre, du brukar säga så. rippade det av dig, hihi)

Av Willy - 31 januari 2008 00:05


grattis på födelsedagen smörblomman (höhö), detta inlägg är endast för dig.

hade gärna skrivit lika mycket som mitt inlägg som hyller Nea, men vi har tyvärr inte så många minnen tillsammans, så du får uppdrag att vända på den dåliga trenden så vi har tokigt många knasiga lyckliga minnen med varandra istället! tihi


(obs! bilden föreställer inte födelsedagsbarnet, hon är mycket sötare. med ditt tillstånd kan jag fixa en på dig när du ler istället) ",

Av Willy - 30 januari 2008 23:36


har inte hänt så mycket idag, en rätt så lugn dag. sova, försenad till skolan, hem-äta-sova.. som vilken dag som helst, men jag kämpar för att göra min ultimata blogg spännade och läsvärd. kanske borde köra en "kära läsare"-stil, så ni vet hur uppskattade ni är, för siffrans skull.


i alla fall, vad är nämnvärt? inget speciellt faktiskt, det enda som var lite off  är väl min home delivery idag. fick ett litet paket med en fin liten beställning jag hade gjort på asos, för alla är ju inte rika för rejält överstora märkeslappar på sina kläder, usch fy och blä på dom, äckligt fult. jag får en "JL"-flashback *brrr* ryyyser..


som sagt, i mitt lilla paket hittar man några små smycken, men det var på både gott och ont, några satt okej, andra var en ledsen gubbe, men så är det att köpa över nätet, så jag mecka med dom lite och gjorde dom lite finare. man är ju en händig och pysslig grabb (; *stolt*

dock en sak jag inte kan ändra på, att mina armleder inte ser ut som falukorvar som andra män, utan allt åker av.. fan för falukorvs-standarden på män!


förresten people, ni får gärna kommentera lite då och då, känns lite dött här

Av Willy - 30 januari 2008 00:39


var någon månad sen jag hörde denna för första gången, men tappade bort den, nu hitta jag den igen! dessutom ladda jag hem mp3n också, så räkna med att jag kommer lyssna sönder den. jag har nu en udda attraktion till konstiga låtar, men brukar visa sig att fler gillar samma sak senare, så det återstår att se. men för nu, lyssna på denna.


det är vad jag kallar, n-o-o-o-ostalgiiiiiii! (alltid velat skriva så i en blogg)

Av Willy - 29 januari 2008 23:28


som jag nämnde i ett tidigare inlägg så var det Dennis Aldenroths födelsedag idag, en stor dag + en stor dag för det är 3 års dag för Nea och mig (även det nämnt i ett tidigare inlägg), så är denna dag, den 29e en enormt stor dag!


ja, idag var ju codename:congratulations och vad ska man säga, en klantig succé! för det första kom hela grejen så plötsligt, har ju vetat om saken sen förra året och tänkt på det, men efter nyår så bara vips, nu var det dags. så med min kreativa hjärna i ledning knåpa vi ihop ett firande firande för Dennis, men som sagt, klantigt kaos.. börja med att Dennis hamna hos fel hus (skulle vara hos Kenny först, men kunde inte så vi va hos mig. så stod jag där, butler Willy och sa ett glatt "välkommen", drog ut stolen för herrn till vår findukade plats med femtihundrasexton bestick (som en finrestaurang då man har en för varm kall för mellan soppa efter-rätt duvet) och la fram vår fina meny, med ett enda alternativ, tihi *busig min*


han valde självklart det enda alternativet och jag ropa lite nonshalant (hur stavas?) "en meny eetttt!" och mikron sattes på med ett *brr brbbr rbrrrb* och med ett pling serverades sedan vår specialare, billys pan pizza. jag öppna lite stiligt och skar ut en liten fyrkantig bit och sa "smaklig måltid herrn".. stackars killen va vilse och förundrad han blev + att hans öl var alkoholfri (måste meddela att det smakar uschi!). men klart allt detta bara var driveri, sen stoppa vi undan allt och duka fint för alla och drog fram vår middag, fläskkarré med pommes strippes i lass och bearnaisésås, mycket gott måste jag säga. det bjöds även på glasstårta, mums! efteråt gled alla vidare för att lira Wii


(obs! detta lät mycket roligare och smartare i mitt eget huvud, det var faktiskt rätt kul på riktigt, men här framstår det väldigt segt)

Av Willy - 29 januari 2008 11:47


hej dagbok!

idag är en stor dag. en enormt stor dag för världens vänskaps band. för just på denna dag knöts ett mycket speciell ban, just denna dag (inte just denna dag, men denna dag) för 3 år sedan. ja, idag är det min och Neas 3 års dag! *fanfaaaaarrr!!!*


jag vill genom detta otroligt ointressanta inlägg för utomstående, ge min överglada vän en jättestor kram och nyp på höger skinka. tack tack för många många oförglömliga minnen (med både gott och ont) från humörsvängningar, mensattacker, glädjeskutt och projektlåda till vår egna film. i egen hög person "White Chicks" for lajf! vet inte om vi kommer se den detta anniversary, men varje gång den går på tv, eller nämns tänker jag på oss, definitivt. du, jag, blonda lilla Malin Malin (skrev inte dubbelt av misstag) och Kenny lillbenny.


kan meddela er att vi faktiskt sitter rygg mot rygg mot varandra just denna sekund faktiskt. tokiga inlägg.. vågar inte ens försök tänka mig vad hon skrivit i hennes blogg, ännu mindre hur vackert hon förskönat oss på vår bild jag ska få alldeles strax. tjuvlyssnar på deras småtjatter och hörde ett visst kännetecken på mig och Kenny, alltid försenade. inte den trevligaste stämpeln, men den lever vi upp till gott och väl, iaf Kenny.. inte så mycket jag. förlåt, va inte meningen att komma försent första gången vi sågs :'(


http://neachpeach.blogg.se/1201603281_willy_min_vn.html 
(man uttalar neachpeach som om det vora franska, neeeeaccssh peeeaacssh)

och här kommer den fantastiskt vackra och stora bilden på oss.

Av Willy - 29 januari 2008 00:08


vi, de fyra tappra småknubbiga riddarna runt det ganska runda bordet har tagit på oss ett heligt uppdrag. detta är ett topphemligt uppdrag så avslöja inte det för någon! vi kallar det "codename:congraulations" (egentligen hitta jag på det nu).


target: Dennis Aldenroth

crime: fyller hela stolta 19 år idag

mission: eliminat.. nej, ge killen en oförglömlig dag
team: Willy "Da Duckiminator a.k.a Båss" - ledare/butler

Kenny "Miss Bitchslap" - underhållning/sexslav

Danne "Dampattack" - kock/musiker

Bahman "Moppdockan" - städbitch/din bitch för 49:-/tim


vi kan tyvärr inte avslöja våran invasionsplan, men ni kan få en sneakpeak.

allt kommer klarna upp sig med tiden. återkommer senare när mission is complete


fas 1: preparation (sova) check!

fas 2: ammunition (handla) check!

fas 3: ak-47 (laga) check!

fas 4: counter-strike (äta) check!
fas 5: speedbump (musik) halvcheck!

fas 6: wipe-out (städa) check!

fas 7: kalaha (spela, dock inte just kalaha, ämnat för dig miss ananas) check!


Av Willy - 28 januari 2008 23:28


ur mina små konformade högtalare råka det sipprade fram ett sound,
"gussen - the latin kings" och jag ba woow, fastna lite. visst är slangish rabbadish inte det mysigaste att samtala i, men ni måste nog alla erkänna att det drar upp smajlgroparna :D iaf på mig. så för er alla vill jag bjuda på "gussen"! *applåder*
men tyvärr hitta jag inte den på youtube, så ni får njuta av ett härligt klipp på gubben själv när han blandar o'boy på sitt egna sätt istället.
gräddklicken på näsan + den härliga hästsvansen.. vem kan motså frestelsen?

Presentation

Omröstning

jobbar du?
 ja, cashen rullar in som det ska nu
 pappa/mamma betalar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards